سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بلادلاین وارد پارکینگ میشند. زین بهشون خوشامد میگه. رینز فقط نگاه میکنه و میره.

تورنمت برای.کمربند تگ تیم اسمکدان:
شیمس و درو مکینتایر در مقابل واکینگ رایدرز
در اواخر مچ درو مکینتایر با ایوار درگیر بود او خواست سوپلکس بزنه اما نتونست بعد ایوار او رو هل داد و خواست چند پانچ بزنه اما درو با دی دی تی بدل کرد آماده میشه برای کلیمور اما ایوار بهش اجازه نمی ده بعد شیمس و اریک تگ می شن و میان تو رینگ شیمس به دنبال بروگ کیک میره اما حواسشو پرت می کنند نشد اریک و ایوار سوپلکس وان می رن آماده می شه برای پین اما شیمس سریع فرار می کنه و درو میاد توی رینگ و یک کلیمور می زنه و بعد شیمس پین می کنه
برنده:شیمس و مکینتایر

زین پیش رینز میره و میخواد حرف بزنند. رینز اجازه میده. زین میگه امشب برای بلادلاین شب مهمی هست اما در پارکینگ حس کردم که عصبی هستی. رینز میگه متوجه تلاشت برای گروه هستم. میخوام امشب حقیقت رو بهم بگی. زین میگه همه چی خوب هستی. توقع داری کدوم حقیقت رو بهت بگم. زین میگه البته بابت هفته قبل کمی ناراحتم. نمیدونستم که قراره اوسوز بیان دخالت بکنند تو مسابقه. کوین هم مدام بهم میگفت که دارم مورد سواستفاده قرارمیگیرم. رینز میگه پاشو برو. من هستم که برنامه گروه رو میریزم و لازم نیست به کسی توضیح بدم. رینز بعدش از هیمن میخواد که برند.

کوری خونی کوتاه راکوییل رو برای رمبل داریم

لانایت داره وارد رینگ میشه. اهنگ او قطع میشه و تصاویری مربوط به وایات پخشمیشه. لانایت میگه میشه یکی به وایات بگه اینجا چه خبره. لا نایت به عمو هودی و وایات اشاره میکنه و میگه با هر بازی که وایات دربیاره، من در رمبل برنده میشم.

لس آنجلس نایت در مقابل جونز
چراغ ها روشن خاموش میشه جونز به دنبال پین می ره اما موفق نیست بعد در پایان لس آنجلس تونست با هم تیمی هاش حواس جونز رو پرت کنه و با فینیشر کار جونز رو تموم کنه
برنده:لس آنجلس نایت
تمهد کودک وایات رو داریم که عروسکهای قبلی او اونجا دوباره جمع میشند و خوشحالند که برگشتند. وایت هم میاد و از دیدن اونا خوشحال هست. او میگه برای مصاف در رمبل مقابل لانایت اماده هست. نوع مصاف پیچ بلک مچ هست.
وایات بعدش انگار که بچه بترسونه از تاریکی و ترس از تاریکی حرف میزنه. تصویر عمو هودی رو داریم که میگه میدونستم که شما فقط به کمی موقعیت نیاز داشتید. وایت دوباره راجب تاریکی حرف میزنه و میگه لانایت خودش این در رو باز کرد و مشکل رو خودش شروع کرد.

تورنمنت کمربند تگ تیم اسمکدان:
هیت رو در مقابل لس لوتاریوس
در لحظه های پایانی مچ اشانته و کاریلو در رینگ بودند کاریلو خواست یک ساعد بزنه اما موفق نیست بعد خیلی سریع اشانته با یک دراپ کیک ضعیف کاریلو رو پین می کنه و تمام
برندگان:هیت رو

تصاویری از کودی رودز پخش میشه

شارلوت به رینگ میاد و میگه انگار دویل با من مشکل داره. دلیلش رو نمیدونم شاید به خاطر این هست که دو هفته قبل شکستش دادم. اگر او حرفی داره لازم نیست پیش پیرس بره یا بهم حمله کنه. کافیه بیاد رو در رو حرف بزنه. دویل میاد و میگه که دنبال کمربند هستم. او میگه البته تو من رو لایق این فرصت نمیدونی. دویل بعدش صغری کبری میچینه تا خودش رو لایق نشون بده. شارلوت میگه اره کارت خوبه اما بقیه هم به خوبی تو هستند. پس خودت رو بهتر از اونا ندون. شارلوت میگه تو موقعیت کمربند رو از دست دادی و باید بری و منتظر نوبتت بشی. منم میخوام روی رمبل تمرکز کنم. منتها اگر مبارزه میخواهی، همین حالا باهات مسابقه میدم. دویل میگه اگر مصاف سر کمربند نباشه قبول نمیکنم.

پیرس میاد و میگه مسابقه سر کمربند نداریم. دویل از ناراحتی شارلوت رو میزنه و میره

رینز در پشت صحنه از هیمن میپرسه ایا تو به زین اعتماد داری. هیمن میگه من قبلا از زین خوشم نمی اومد تا اینکه کمکش به گروه رسید. به نظرم بهتره قرارداد مصاف مقابل کوین رو امضا کنی و زین رو بزاری زین از مسابقه دور باشه

تورنمنت کمربند تگ تیم اسمکدان :
امپریوم در  مقابل هالند و بوچ
در اواخر مچ هالند می ره بالای رینگ خواست یک شیرجه بزنه اما وینچی اجازه نمی ده بعد بوچ اون رو با لگد پرتاب می کنه بیرون بوچ آماده ساعد شد اما باز هم وینچی اجازه نداد بعد وینچی رسما تگ شد و بعد با بمب امپریوم کار هالند رو تموم کرد
برنده امپریوم

هیمن پیش زین میره و میگه رینز میخواد باهات حرف بزنه

تیم ماله مدلز مقابل تیم دل فانتاسما

 



زین پیش رینز میره و رینز میگه واقعا یه مشکلی هست. اما هیمن کمک کرد تا اروم بشم. من به حرفات توجه نکردم و فقط میخواستم بحث رو تموم کنم. تو مثل من یک ادم حرفه ای هستی. اگر همه جزییات رو در نظر نگیریم موفق نمیشیم. زین میگه ممنون که درکم میکنی. رینز میگه من گاهی وقتها توجه و  علاقه تو رو حس میکنم. زین میگه همه دوستت دارند و تو رئیس بزرگ هستی.زین رینز رو تحسین میکنه و هدف خودش رو موفقیت گروه میدونه. او میگه هر کاری بخواهی میکنم. رینز میگه فعلا میخوام اوسوز رو پیدا کنی و بعدش مطمئن بشی که هواپیمای ویژه ما اماده پرواز هست. زین قبول میکنه.

امضا قرارداد

رینز همراه هیمن و سولو میاد. او میشینه و کمی بعد کوین میاد و سولو رو از رینگ بیرون میندازه. سولو و بعدش اوسوز با اونز درگیر میشند. اونز از پس اونا برمیاد و بعدش میره به رینز پاور بمب میزنه. او بعدش قرار داد رو امضا میکنه. زین وارد میشه اما کوین سالن رو ترک میکنه.

پایان


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت17:38---5 بهمن 1401
سلام داداش
ببخشید امروز پست نزدم
فردا جبران می کنم .

پاسخ: عیب نداره. لطفا نتایج دینامیت رو کپی پیست کن


یاشار
ساعت11:39---3 بهمن 1401
سلام مهدی خوبی؟
همین الان ساعت ۳ مدرسه اومدم خونه
داداش فردا به احتمال زیاد مدارس تهران باز هستش نمی تونم نتایج راو رو بنویسم
من شب پست هارو تو رزبلاگ می زنم شما نتایج کوتاه رو خودت تو رزبلاگ تو پست من بنویس نتایج کامل هم تو لوکس بنویس من ساعت ۳ از مدرسه اومدم تو رزبلاگ کپی پیست می کنم.
پاسخ: غمی نیست. حلش میکنم. مراقب خودت باش داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 1 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر